Εισαγωγή στο Digital Marketing: Πρακτικές Εφαρμογές

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:

  • Ποιοι τρόποι υπάρχουν για να διαφημίσουν μια εταιρεία μέσω διαδικτύου
  • Πως να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω του Digital Marketing
  • Ποια είναι η διαδικασία του Digital Marketing μέχρι να φτάσουν στην πώληση
  • Πως οι διάφορες πλατφόρμες διαφήμισης (Facebook, Instagram, Google ads κ..) μπορούν να συνδεθούν και να λειτουργήσουν μεταξύ τους
  • Τι είναι και πως λειτουργούν τα Google Ads (Search Ads & Display Ads)
  • Πως μπορούν να προβληθούν αποτελεσματικά στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  • Πως να δημιουργούν αποτελεσματικές αναρτήσεις και πως να τις προωθούν ώστε να στοχεύουν τα σωστά άτομα
  • Από τι αποτελείται μια πετυχημένη διαφήμιση
  • Τη σημασία & τον ρόλο της καλής ιστοσελίδας

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • Εισαγωγή στο Digital Marketing: Τι είναι και οι πλατφόρμες μέσα από τις οποίες λειτουργεί
  • Παρουσίαση λειτουργιών Google Ads: Δημιουργία & στήσιμο λογαριασμού  (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Διαδικασία ετοιμασίας διαφημίσεων Google Search Ads: Διαδικασία, επεξήγηση λειτουργιών, εργαλείο keyword planner, επιλογή σωστών keywords, δημιουργία σωστών διαφημίσεων (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Διαδικασία ετοιμασία διαφημίσεων Google Display Ad: Διαδικασία, επεξήγηση λειτουργιών, στήσιμο διαφημίσεων (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Διαφήμιση μέσω Facebook Business Suite: Οι λειτουργίες & δημιουργία διαφημίσεων (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Διαφήμιση στο Instagram: Οι λειτουργίες & δημιουργία διαφημίσεων (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Τι να προσέξεις στην δημιουργία της δικής σου ιστοσελίδας

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

21, 28 Μαρτίου & 4 Απριλίου, 2024
18:00 - 21:00
Εκπαιδευτης:
Γιώργος Κιτής

Θα διεξαχθεί Online μέσω Zoom

Γλώσσα: Ελληνικά

Θα σταλούν σχετικές σημειώσεις

Θα δοθεί πιστοποιητικό συμμετοχής

Η παρακολούθηση θα μπορεί να γίνει μέσω οποιασδήποτε συσκευής. Απαιτείται μικρόφωνο & camera. Δεν χρειάζεται οποιαδήποτε προηγούμενη γνώση.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Στην περίπτωση που δεν συμπληρωθεί ο ελάχιστος αριθμός των 3 συμμετοχών το σεμινάριο δεν θα διεξαχθεί. Σε τέτοια περίπτωση θα ειδοποιηθείτε γραπτώς και θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας.