Δημιουργία Google Search Ads

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:

  • Τον ρόλο και την σημασία των Google Search Ads στην προβολή μιας εταιρείας
  • Πως να δημιουργήσουν λογαριασμό στα Google Ads
  • Πως να δημιουργήσουν σωστά τον λογαριασμό τους στα Google Ads
  • Πως να επιλέγουν τις κατάλληλες & σωστές λέξεις κλειδιά για τις διαφημίσεις τους
  • Πως να εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων της Google
  • Να ετοιμάζουν επιτυχημένες διαφημίσεις αναζήτησης στην Google
  • Να διαχειρίζονται σωστά το διαφημιστικό τους budget τους
  • Να «ενώνουν» τον λογαριασμό τους με την ιστοσελίδα τους
  • Να μειώνουν το διαφημιστικό τους κόστος και να αυξάνουν ταυτόχρονα την προβολή τους
  • Να αξιολογούν και να διορθώνουν τις Google Search Ads

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • Εισαγωγή στο Digital Marketing
  • Πως «λειτουργεί» το Digital Marketing και ποια είναι τα στάδια / βήματα μέχρι να πετύχουμε την πώληση
  • Δημιουργία Λογαριασμού Google Ads (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Σύνδεση Ιστοσελίδας με λογαριασμό Google Ads (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Χρήση του εργαλείου Google Keyword Planner για εντοπισμό των σωστών keywords (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Εργαλείο υπολογισμού budget σε σχέση με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Δημιουργία αποτελεσματικής διαφήμισης Google Search Ads (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Η σημασία των Ad Groups & πως δημιουργούνται (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)
  • Τεχνικές μείωσης διαφημιστικού κόστους και αύξηση της προβολής
  • Η σημασία και ο ρόλος του bidding (λεπτομερής παρουσίαση όλων των επιλογών)
  • Αξιολόγηση & διόρθωση διαφημίσεων Google Search Ads (Πρακτική & Διαδραστική Παρουσίαση)

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

09, 16, 23 Μαΐου, 2024
18:00 - 21:00
Εκπαιδευτης:
Γιώργος Κιτής

Θα διεξαχθεί Online μέσω Zoom

Γλώσσα: Ελληνικά

Θα σταλούν σχετικές σημειώσεις

Θα δοθεί πιστοποιητικό συμμετοχής

Η παρακολούθηση θα μπορεί να γίνει μέσω οποιασδήποτε συσκευής. Απαιτείται μικρόφωνο & camera. Δεν χρειάζεται οποιαδήποτε προηγούμενη γνώση.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Στην περίπτωση που δεν συμπληρωθεί ο ελάχιστος αριθμός των 3 συμμετοχών το σεμινάριο δεν θα διεξαχθεί. Σε τέτοια περίπτωση θα ειδοποιηθείτε γραπτώς και θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας.