Δημιουργία Στρατηγικής Marketing

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:

  • Την σημασία της στρατηγικής Μάρκετινγκ
  • Πως μια πετυχημένη στρατηγική Μάρκετινγκ μπορεί να αυξήσει τα έσοδα μιας εταιρείας και να μειώσει τα έξοδα της
  • Τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν για την δημιουργία στρατηγικής Μάρκετινγκ
  • Τα απαραίτητα εργαλεία στρατηγικής Μάρκετινγκ (S.W.O.T. , P.E.S.T, Marketing MIX)
  • Να καθορίζουν το Κοινό Στόχος της εταιρείας τους ώστε εξοικονομούν χρήματα στις διαφημίσεις τους
  • Πως να αναλύουν την αγορά σε σχέση και με τα προϊόντα / υπηρεσίες τους,  και να καθορίζουν τις ανάλογες ενέργειες προβολής
  • Να δημιουργούν το πλάνο δράσης της εταιρείας τους
  • Πως να δημιουργούν πλάνο προβολής της εταιρείας

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • Εισαγωγή στο Marketing: Οι αρχές του μάρκετινγκ σε σχέση και με την σύγχρονη αγορά
  • Εφαρμογή S.W.O.T. Analysis ώστε να εντοπιστούν τα δυνατά και αδύνατα σημεία της εταιρείας και να γίνει η ανάλογη διαχείριση
  • Εφαρμογή  P.E.S.T. Αnalysis ώστε να καθοριστεί το εξωτερικό περιβάλλον και να γίνει η ανάλογη διαχείριση
  • Τι είναι και πως να εφαρμόσεις το Marketing MIX μέσα από το οποίο μπορείς να καθορίσεις και τις απαραίτητες ενέργειες προβολής της εταιρείας σου
  • Άσκηση καθορισμού κοινού στόχος με βάση το οποίο θα καθοριστεί το περιεχόμενο και η στόχευση των διαφημίσεων
  • Άσκηση Market Segmentation για ανάλυση της εταιρίας και των συνθηκών που επικρατούν
  • Πρακτική δημιουργία πλάνου δράσης

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

11, 18, 25 Απριλίου, 2024
18:00 - 21:00
Εκπαιδευτης:
Γιώργος Κιτής

Θα διεξαχθεί Online μέσω Zoom

Γλώσσα: Ελληνικά

Θα σταλούν σχετικές σημειώσεις

Θα δοθεί πιστοποιητικό συμμετοχής

Η παρακολούθηση θα μπορεί να γίνει μέσω οποιασδήποτε συσκευής. Απαιτείται μικρόφωνο & camera. Δεν χρειάζεται οποιαδήποτε προηγούμενη γνώση.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Στην περίπτωση που δεν συμπληρωθεί ο ελάχιστος αριθμός των 3 συμμετοχών το σεμινάριο δεν θα διεξαχθεί. Σε τέτοια περίπτωση θα ειδοποιηθείτε γραπτώς και θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας.